Algemene voorwaarden 321Media BV

per 1 januari 2025

Preambule

321Media B.V. (KvK 74774557), gevestigd aan het Winschoterdiep 50, 9723 AB Groningen (“wij/onze/ons”), is een moderne, creatieve branding- en marketingagency die bedrijven en organisaties ondersteunt met een breed dienstenpakket:

  • Branding & Marketing (inclusief “Branding as a Service”),
  • Webhosting & Domeinregistratie,
  • VoIP & Cybersecurity,
  • (AI-)Softwareontwikkeling en -advies,
  • Video & Contentcreatie,
  • En andere digitale en offline communicatiediensten.

Onze filosofie is kortweg: “van idee tot iconisch.” Wij geloven in vernieuwend ondernemerschap, creativiteit en doorlopende samenwerking met onze klanten.
Wij spannen ons maximaal in om succesvolle resultaten te behalen, maar bieden geen garantie op specifiek financieel of commercieel succes (het blijft een inspanningsverbintenis).

Onderstaande algemene voorwaarden (“AV”) zijn van toepassing op al onze offertes, (duur)overeenkomsten en overige (rechts)handelingen. Waar we “jij/jou” schrijven, bedoelen we onze klant (zowel zakelijk als consument), tenzij uitdrukkelijk anders blijkt.

  • Voor consumenten (B2C) gelden aanvullende wettelijke beschermingsregels.
  • Indien een AV-bepaling daarmee strijdig is, prevaleert de wet.

Artikel 1. Definities

In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. 321Media / wij/ons: 321Media B.V., gevestigd te Groningen, KvK 74774557.
  2. Jij/jou: De (rechts)persoon die met 321Media een overeenkomst sluit (zowel B2B als B2C).
  3. Consument: Natuurlijke persoon die handelt voor doeleinden buiten beroep of bedrijf.
  4. Overeenkomst: De (duurovereenkomst of eenmalige opdracht) gericht op het “van idee tot iconisch” transformeren of ondersteunen van jouw bedrijf, merk of project door 321Media.
  5. Branding as a Service (BaaS): Een doorlopende (abonnements)dienst van 321Media waarin branding, marketing, design, social-media en andere werkzaamheden periodiek worden geleverd.
  6. Hosting & Domeinregistratie: De dienst(en) waarbij 321Media namens jou serverspace en/of domeinnamen registreert, beheert en/of faciliteert.
  7. AI-diensten: Werkzaamheden waarbij 321Media gebruikmaakt van kunstmatige intelligentie of vergelijkbare innovatie om analyses, content of advies te genereren.
  8. Overeenkomst op afstand: Een overeenkomst met een consument waarbij tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik wordt gemaakt van (online) communicatie op afstand.
  9. Verwerkersovereenkomst: De separate overeenkomst die – indien van toepassing – wordt gesloten voor verwerking van persoonsgegevens conform de AVG.

Indien één of meer bepalingen in deze AV nietig of vernietigbaar zijn, blijven de overige bepalingen onverminderd van kracht. Partijen treden in overleg om vervangende bepalingen overeen te komen die zoveel mogelijk aansluiten bij de oorspronkelijke bedoeling.

Artikel 2. Bedrijfsgegevens

  • Naam: 321Media B.V.
  • Vestigingsadres: Winschoterdiep 50, 9723 AB Groningen
  • KvK-nummer: 74774557
  • E-mailadres: info@321media.nl
  • Telefoonnummer: 050 – 78 500 91

Voor zover in deze AV wordt verwezen naar 321Media, betreft dit steeds 321Media B.V.

Artikel 3. Offertes en aanbiedingen

  1. Vrijblijvendheid: Alle offertes, voorstellen en aanbiedingen van 321Media zijn vrijblijvend, tenzij schriftelijk anders vermeld. De geldigheidsduur is 30 dagen na offertedatum.
  2. Prijzen: Tenzij anders vermeld, zijn alle prijzen exclusief btw (bij B2B) en inclusief btw (bij B2C).
  3. Kennelijke fouten: Kennelijke vergissingen of typfouten in offertes binden 321Media niet.
  4. Gegevens: Offertes zijn mede gebaseerd op de informatie die jij aan 321Media verstrekt. Onjuiste of onvolledige informatie kan leiden tot aanpassing van de offerte.

Artikel 4. Totstandkoming van de overeenkomst

  1. Een overeenkomst komt tot stand wanneer:
    • Jij de (digitale) offerte ondertekent of op andere wijze akkoord geeft, en 321Media de aanvaarding bevestigt; of
    • 321Media feitelijk start met de uitvoering op jouw mondelinge/schriftelijke verzoek en jij dit niet betwist.
  1. Duurovereenkomsten (zoals BaaS) worden meestal aangegaan voor een bepaalde (initiële) periode. Bij verstrijken van die periode kan stilzwijgend verlengd worden, afhankelijk van de afspraken en het type klant (B2B of B2C).
  2. Stilzwijgende verlenging B2B: Tenzij anders overeengekomen, wordt de overeenkomst verlengd met een jaar, met een opzegtermijn van ten minste één maand voor het einde van de lopende periode.
  3. Stilzwijgende verlenging Consument: Na de eerste periode is de overeenkomst maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van drie maanden, tenzij dwingendrechtelijke bepalingen anders voorschrijven.
  4. Eenmalige opdracht: Bij een eenmalige opdracht eindigt de overeenkomst van rechtswege zodra de opdracht is afgerond.

Artikel 5. Diensten en uitvoering

  1. Breed dienstenpakket: 321Media levert o.a. branding, marketing, design, contentcreatie, hosting, VoIP, AI-diensten en cybersecurity. De overeenkomst is een inspanningsverbintenis: 321Media zal zich inspannen om de beste resultaten te bereiken, maar garandeert geen specifiek commercieel succes.
  2. Extra voorwaarden bij hosting, domein en cybersecurity:
    • 321Media kan geen ononderbroken beschikbaarheid garanderen (uptime);
    • Jij bent eindverantwoordelijk voor de content die je publiceert.
    • Bij (vermoeden van) misbruik, onwettig gebruik of wanbetaling mag 321Media diensten opschorten of beëindigen.
  1. AI-diensten:
    • 321Media zet AI-tools in op zorgvuldige wijze;
    • 321Media garandeert niet dat AI-uitkomsten altijd juist of vrij van inbreuken (bijv. IP) zijn;
    • Jij blijft eindverantwoordelijk voor beslissingen die je neemt op basis van AI-output.
  1. Uitbesteding aan derden: 321Media mag (delen van) de werkzaamheden door derden laten uitvoeren. 321Media is niet aansprakelijk voor fouten van derden, behalve indien sprake is van opzet of grove schuld van 321Media zelf.
  2. Levertijden: Eventuele levertijden zijn indicatief en geen fatale termijnen.
  3. Werk in fasen: Indien de opdracht in fasen wordt uitgevoerd, worden fasen door jou geaccepteerd als je niet binnen 10 werkdagen na oplevering schriftelijk protesteert.

Artikel 5a. – AI & Cybersecurity Disclaimers

  1. AI-diensten
    • 321Media zet AI-tools en -oplossingen in om analyses, content of optimalisaties te genereren (“AI-diensten”). Hoewel wij zorgvuldig te werk gaan, kunnen wij geen garantie geven op de feitelijke juistheid, volledigheid of originaliteit van AI-output.
    • De klant is eindverantwoordelijk om de AI-output te controleren en te beslissen of en hoe deze wordt ingezet. Eventuele (juridische) risico’s, zoals (onbewuste) auteursrechtschendingen of feitelijke onjuistheden, liggen bij de klant.
  1. Cybersecurity & IoT
    • Bij het implementeren of beheren van (IoT-)systemen, automatiseringen en cybersecurity-maatregelen spant 321Media zich in voor optimale beveiliging, maar een 100%-afdekking van alle risico’s (zoals hacking, DDoS of datalekken) kan niet worden gegarandeerd.
    • De klant is verplicht instructies van 321Media omtrent updates, patches, wachtwoordbeleid en veiligheidsmaatregelen op te volgen.
    • 321Media is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit nalaten of onjuist opvolgen van beveiligingsadviezen, behoudens opzet of grove schuld van 321Media.
  1. Verwerkersovereenkomst
    • Voor zover 321Media (persoons)gegevens verwerkt bij AI-diensten, hosting, CRM of andere (maatwerk)oplossingen, is het afsluiten van een separate verwerkersovereenkomst (conform AVG) vereist.
    • 321Media verwerkt persoonsgegevens dan uitsluitend binnen de kaders van die verwerkersovereenkomst en de geldende privacywetgeving.

Artikel 6. Beheer, Back-ups, inloggegevens & privacy (AVG)

  1. Toegang: Voor beheer van websites, social media, domeinnamen, VoIP of andere systemen kan 321Media (tijdelijk) inloggegevens nodig hebben.
  2. Vertrouwelijkheid: 321Media gaat zorgvuldig om met inloggegevens en treft redelijke beveiligingsmaatregelen. Gebruik van deze gegevens is uitsluitend binnen de reikwijdte van de overeenkomst.
  3. Privacy & gegevensverwerking:
    • Bij diensten waarbij 321Media (persoons)gegevens van jou of jouw eindgebruikers verwerkt, kan een verwerkersovereenkomst nodig zijn.
    • Jij bent verantwoordelijk voor naleving van de AVG richting jouw eigen klanten; 321Media treedt op als verwerker voor zover dat in de opdracht is omschreven.
    • 321Media verwijst je graag door naar haar Privacyverklaring en, indien van toepassing, de verwerkersovereenkomst.
  1. Geen aansprakelijkheid voor content: Jij blijft te allen tijde verantwoordelijk voor de data en content die door jou of jouw eindgebruikers wordt geplaatst of geüpload.
  2. Beëindiging: Na afloop van de overeenkomst zal 321Media (op verzoek) de inloggegevens niet langer gebruiken en, voor zover mogelijk, verwijderen of vernietigen.
  3. Verplichte SLA / BaaS bij webrealisatie: Indien 321Media een nieuwe website (of webshop) voor de klant ontwikkelt, is de klant verplicht een bijpassende SLA of BAAS-pakket (zoals vermeld in de offerte) af te nemen. Hierin zijn afspraken rondom onderhoud, updates en beveiliging opgenomen. Zonder deze SLA/BaaS kan 321Media geen stabiliteit, beveiliging of continuïteit garanderen, en vervalt de aansprakelijkheid van 321Media voor (eventuele) schade door gebrek aan onderhoud of beveiliging.
  4. Standaard maakt 321Media dagelijkse back-ups van websites die bij haar in onderhoud zijn. Tegen meerkosten (op aanvraag) kan de back-upfrequentie worden verhoogd (bijv. elke 12 uur, 6 uur of ieder uur). Dit is vooral aan te raden bij webwinkels met veel (order)verkeer.
    1. 321Media bewaart deze back-ups op externe locaties of in de cloud, maar geeft geen garantie op ononderbroken beschikbaarheid ervan. Bij calamiteiten zal 321Media zich inspannen om een back-up te herstellen, zonder dat dit een resultaatsverplichting is.
    2. De klant erkent dat bij een meer frequente backup aanvraag dan eenmaal per dag eventuele extra kosten in rekening worden gebracht.
    3. 321Media helpt de klant waar mogelijk om gegevens uit een back-up te herstellen, maar is niet aansprakelijk voor eventueel (gedeeltelijk) dataverlies, tenzij er sprake is van grove schuld of opzet aan de zijde van 321Media.

Artikel 7. Portfolio- en referentierecht

  1. Gebruik in portfolio: Tenzij anders overeengekomen, mag 321Media de door/voor jou ontwikkelde projecten (zoals logo’s, websites, campagnes) opnemen in haar portfolio of referentielijst.
  2. Bezwaar: Jij kunt vooraf of tijdens de overeenkomst schriftelijk bezwaar maken. 321Media zal dit respecteren.

Artikel 8. Intellectuele eigendom (IP)

  1. Eigendom en overdracht: Alle door 321Media ontwikkelde producten (logo’s, huisstijl, webdesign, content, AI-uitvoer etc.) blijven eigendom van 321Media, totdat de klant alle relevante facturen volledig heeft voldaan. Pas na volledige betaling kan (schriftelijk) een overdracht van rechten plaatsvinden.
  2. Gebruiksrecht: Jij krijgt, voor de duur van de samenwerking (en/of na volledige betaling), een niet-exclusief gebruiksrecht voor de geleverde creaties, voor zover dit binnen de overeengekomen doeleinden valt.
  3. Portfoliorecht: Tenzij vooraf schriftelijk anders is overeengekomen, mag 321Media (delen van) de ontwikkelde ontwerpen, websites of campagnes in haar portfolio, brandbook en/of promotiemateriaal tonen.
  4. Overdracht IP: Wil je de volledige IP, dan is daar een expliciete, schriftelijke afspraak voor nodig. 321Media kan daaraan voorwaarden (zoals volledige betaling) verbinden.
  5. Vrijwaring: 321Media vrijwaart jou voor claims van derden m.b.t. door 321Media zelf ontwikkelde werken (tenzij jij zelf materialen aanlevert die inbreuk maken).
  6. AI-output: Wanneer AI-output (teksten, visuals) onderdeel uitmaakt van een deliverable, kan 321Media niet garanderen dat die output vrij is van onderliggende rechten. Jij bent eindverantwoordelijk voor eventueel gebruik, hergebruik of publicatie van die AI-output.
  7. Bescherming merkidentiteit en consistentie: 321Media kan de klant wijzen op oneigenlijk gebruik van het merk, de huisstijl of het geleverde materiaal. Indien de klant 321Media’s instructies daarbij negeert, is 321Media niet meer gehouden tot waarborging van kwaliteit of merkconsistentie.
  8. Verbod op gebruik in AI-systemen door opdrachtgever

    Het is opdrachtgever niet toegestaan om door 321Media geleverde creatieve werken (waaronder maar niet beperkt tot: teksten, ontwerpen, strategieën, grafische content, video, scripts of code) geheel of gedeeltelijk te gebruiken als input voor generatieve AI-tools, machine learning-modellen of andere geautomatiseerde systemen die content genereren of analyseren.

    Het uploaden, bewerken of hergebruiken van deze werken in of via tools zoals ChatGPT, Midjourney, Gemini, DALL·E, Claude of soortgelijke systemen is uitsluitend toegestaan na schriftelijke toestemming van 321Media.

    Deze bepaling strekt tot bescherming van de creatieve signatuur, de merkconsistentie en het intellectuele eigendom van 321Media. Schending van deze bepaling wordt beschouwd als inbreuk op het auteursrecht en kan aanleiding geven tot opschorting van dienstverlening, schadevergoeding en/of juridische stappen.

Artikel 9. Aansprakelijkheid

  1. Inspanningsverplichting: 321Media spant zich in voor een goed resultaat, maar geeft geen garanties.
  2. Beperking (B2B): Voor zakelijke klanten is de aansprakelijkheid van 321Media in alle gevallen beperkt tot het bedrag dat haar aansprakelijkheidsverzekering dekt, vermeerderd met het eigen risico. Keert de verzekeraar niet uit, dan is de aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag van de facturen in de laatste zes (6) maanden, met een absoluut maximum van € 10.000.
  3. Uitsluiting indirecte schade (B2B): Indirecte schade, zoals gederfde winst, reputatieschade of dataverlies, is uitgesloten, behalve bij opzet of grove schuld van 321Media.
  4. Voorbehoud juridische/cybersecurity-adviezen: Eventuele (juridische of cybersecurity) adviezen van 321Media zijn niet-bindend, niet uitputtend en dienen door jou te worden getoetst bij een gekwalificeerd professional als je volledige zekerheid wilt. 321Media is niet aansprakelijk voor schade n.a.v. het opvolgen van dergelijke (voorlopige) adviezen.
  5. Consumenten: Bij consumenten geldt een beperking van aansprakelijkheid slechts voor zover toegestaan door dwingend recht.
  6. Vrijwaring: Jij vrijwaart 321Media voor aanspraken van derden als gevolg van (i) door jou verstrekte informatie of content, (ii) onrechtmatig gebruik van de dienst door jou.

Artikel 10. Overmacht

  1. Definitie: Overmacht betreft omstandigheden waardoor 321Media haar verplichtingen niet (tijdig) kan nakomen en die buiten de invloedssfeer van 321Media liggen (bijv. pandemie, extreme weersomstandigheden, storingen bij leveranciers, stakingen, DDoS-aanvallen).
  2. Opschorting: Bij overmacht worden de verplichtingen van 321Media opgeschort zolang de situatie voortduurt.
  3. Deelprestaties: Indien 321Media al gedeeltelijk heeft gepresteerd, kan 321Media dit apart factureren.
  4. Ontbinding: Wanneer nakoming door overmacht blijvend onmogelijk is, kunnen beide partijen de overeenkomst (gedeeltelijk) ontbinden zonder schadeplichtigheid.

Artikel 11. Honorarium, betalingen & facturatie (B2B)

  1. Honorarium: De prijs kan een vast tarief zijn (per project) of een periodieke vergoeding (bij BAAS). Eventuele bijkomende kosten (third-party tools, licenties, reis) worden in de offerte gespecificeerd of vooraf doorgegeven.
  2. Aanbetaling: Bij hogere offertes kan 321Media een aanbetaling van bijv. 40% verzoeken.
  3. Deelfacturen: 321Media kan in fasen factureren; elke fase wordt na afronding gefactureerd.
  4. Betalingstermijn: Facturen dienen binnen 14 dagen te zijn voldaan, tenzij anders overeengekomen.
  5. Verzuim: Betaal je niet binnen de termijn, dan ben je van rechtswege in verzuim. Wettelijke (handels)rente en incassokosten komen voor jouw rekening.
  6. Opschorting bij wanbetaling: 321Media mag werkzaamheden opschorten totdat de betaling is voldaan.
  7. Hoofdelijke aansprakelijkheid: Bij meerdere opdrachtgevers zijn allen hoofdelijk aansprakelijk.

Artikel 12. Duurovereenkomsten & opzegging (B2B)

  1. Looptijd: BaaS (of andere duurovereenkomst) kent vaak een initiële looptijd van bijv. 12 of 24 maanden. Gedurende de eerste, vaste periode kan de overeenkomst alleen tussentijds worden beëindigd conform de in de offerte/overeenkomst vermelde voorwaarden, bijvoorbeeld bij wanprestatie of overmacht.
  2. Stilzwijgende verlenging: Tenzij anders afgesproken, wordt de overeenkomst telkens stilzwijgend verlengd met dezelfde periode, met een opzegtermijn van 1 maand.
  3. Opzegging: Opzeggen doe je schriftelijk of per e-mail met leesbevestiging.
  4. Tussentijdse opzegging:
    • Zeg jij tussentijds op zonder dringende reden, dan kan 321Media de resterende termijnen factureren.
    • Zegt 321Media op zonder dringende reden, dan werkt zij – mits alle facturen voldaan zijn – mee aan een nette overdracht.

5. Upgrades/ downgrades: Tijdens de looptijd is het, in overleg, mogelijk om het

dienstpakket (bijv. BaaS-tier of hostingpakket) uit te breiden of te beperken, maar dit leidt niet tot een aanpassing van de einddatum, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.

Artikel 13. Klachtenprocedure (B2B)

  1. Klachten factuur: Klachten over een factuur dien je binnen 14 dagen na factuurdatum schriftelijk in.
  2. Klachten dienstverlening: Klachten over de dienstverlening dien je binnen 14 dagen na constatering in.
  3. Geen opschorting betaling: Het indienen van een klacht schort jouw betalingsverplichting niet op.
  4. Afhandeling: Is een klacht gegrond, dan zal 321Media naar eigen inzicht het gebrek herstellen of compenseren.

Artikel 14. Opschorting en ontbinding

  1. 321Media kan de overeenkomst opschorten of (gedeeltelijk) ontbinden indien:
    • Jij niet voldoet aan jouw verplichtingen (bijv. wanbetaling);
    • Er goede gronden zijn om te vrezen dat jij je verplichtingen niet zult nakomen;
    • Je failliet bent verklaard, surseance van betaling aanvraagt of onder curatele staat.
  1. Bij ontbinding zijn alle vorderingen van 321Media onmiddellijk opeisbaar.
  2. 321Media is niet aansprakelijk voor schade door opschorting of ontbinding, behalve bij opzet of grove schuld.

Artikel 14A. Aanvullingen SLA & BaaS

    1. SLA / BaaS-pakketten: Bij Branding as a Service (BaaS) of andere SLA’s (Service Level Agreements) levert 321Media doorlopende diensten op het gebied van strategie, design, marketing, (web)hosting, beveiliging, AI, etc.
    2. Deze duurovereenkomsten vallen ook onder Artikel 3 (looptijd en verlenging). De specifieke taken en frequenties (bijv. updates, rapportages, back-ups) worden in de SLA/BaaS-omschrijving of offerte vermeld.
    3. Meerwerk & scope-wijziging: Komt de klant tussentijds met een wens tot uitbreiding (bijv. extra domeinen, nieuwe marketingcampagnes, frequente back-ups), dan legt 321Media dit als meerwerk vast in een nieuwe offerte of addendum.
    4. Uitvoering start pas na schriftelijke goedkeuring door de klant.
    5. Geen garantie op succes: 321Media spant zich in voor een optimaal resultaat, maar biedt geen garantie op concrete omzet, rendement, aantallen leads of andere bedrijfseconomische doelen. De klant blijft primair verantwoordelijk voor zijn eigen bedrijfsvoering en beslissingen.

Artikel 15. Eigendomsvoorbehoud en retentie

  1. Alle door 321Media geleverde producten (digitaal of fysiek) blijven eigendom van 321Media totdat jij volledig aan je (betalings)verplichtingen hebt voldaan.
  2. Het is niet toegestaan deze producten te verpanden of als zekerheid aan derden te geven.
  3. Kom jij je betalingsverplichtingen niet na, dan mag 321Media de geleverde zaken terugvorderen en heb jij daaraan mee te werken.
  4. 321Media heeft retentierecht op alle zaken van jou in haar bezit, totdat jij alle openstaande facturen hebt voldaan.

Artikel 16. Geheimhouding

  1. Verplichting: Partijen houden vertrouwelijke informatie (verkregen bij de opdracht) geheim, tenzij openbaarmaking verplicht is op grond van de wet.
  2. Benchmarking: 321Media mag niet-herleidbare data (bijv. statistieken, trends) gebruiken voor eigen onderzoek of promotie.
  3. Duur verplichting: Deze geheimhouding geldt ook na afloop of ontbinding van de overeenkomst.

Artikel 17. Wijzigingen AV, forumkeuze & toepasselijk recht

  1. Wijziging AV: 321Media kan deze AV wijzigen. De nieuwe AV worden van kracht op de aangekondigde ingangsdatum. Bij ingrijpende wijzigingen kunnen consumenten de overeenkomst opzeggen, tenzij de wijziging wettelijk verplicht is.
  2. Rechtskeuze: Op alle overeenkomsten is Nederlands recht van toepassing.
  3. Forumkeuze: Geschillen tussen 321Media en B2B-klanten worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Noord-Nederland, locatie Groningen. Voor consumenten geldt de wettelijke woonplaatsforum.

_________________________________

AFZONDERLIJKE CONSUMENTENSECTIE (OVEREENKOMST OP AFSTAND)

Artikel 18. Identiteit 321Media

  • 321Media B.V.
  • Winschoterdiep 50, 9723 AB Groningen
  • KvK 74774557
  • Telefoon: 050 – 78 500 91
  • E-mail: info@321media.nl

Artikel 19. Aanbod & overeenkomst (consument)

  1. Beschikbare informatie: 321Media vermeldt op haar website of in een digitale aanbieding de belangrijkste kenmerken van het product/de dienst.
  2. Totstandkoming: De overeenkomst komt tot stand zodra jij het aanbod aanvaardt (bijv. via e-mail of bestelknop) en 321Media de aanvaarding bevestigt.
  3. Kredietwaardigheid: 321Media kan informatie inwinnen over jouw kredietwaardigheid. Bij negatieve indicaties mag zij de overeenkomst weigeren of aanvullende voorwaarden stellen.

Artikel 20. Herroepingsrecht (consument)

  1. Bedenktijd: Bij online aankopen van diensten en/of producten heb je een bedenktijd van 14 dagen.
  2. Aanvang termijn: Deze termijn gaat in op de dag na het sluiten van de overeenkomst (bij diensten) of na ontvangst van de goederen (bij producten).
  3. Uitoefening: Binnen deze 14 dagen kun je zonder opgave van reden ontbinden. Meld dit tijdig, bij voorkeur via het modelformulier voor herroeping of een ondubbelzinnige verklaring.
  4. Retour: Stuur goederen binnen 14 dagen na je herroepingsmelding retour. 321Media betaalt binnen 14 dagen na ontvangst van de retour alle betaalde bedragen terug.
  5. Omgang met product: Tijdens de bedenktijd behandel je het product en de verpakking zorgvuldig. Eventuele waardevermindering door onnodige handling kan in rekening worden gebracht.

Artikel 21. Uitsluiting herroepingsrecht

Herroepingsrecht is uitgesloten als:

  • De dienst volledig is uitgevoerd binnen de bedenktijd, met jouw voorafgaande toestemming en instemming met verlies van herroepingsrecht;
  • Het product volgens jouw specificaties op maat is gemaakt;
  • Het product snel kan bederven of een beperkte houdbaarheid heeft;
  • De verzegeling van hygiënisch/gezondheid-gevoelige producten is verbroken;
  • Het digitale content betreft die niet op een materiële drager wordt geleverd en je vooraf hebt ingestemd met directe levering, waarbij je erkent dat je herroepingsrecht vervalt;
  • Andere wettelijke uitzonderingen (art. 6:230p BW) van toepassing zijn.

Artikel 22. Klachten en aansprakelijkheid (consument)

  1. Meldtermijn: Heb je een klacht over een product of dienst van 321Media, meld dit dan binnen 30 dagen na ontdekking schriftelijk.
  2. Afhandeling: 321Media reageert binnen 14 dagen inhoudelijk op de klacht.
  3. Beperking: Voor consumenten is de aansprakelijkheid van 321Media – behoudens opzet of grove schuld – beperkt tot directe schade. Indirecte schade wordt uitgesloten voor zover wettelijk toegestaan.
  4. Afwijken dwingend recht: Indien enige bepaling in deze AV in strijd is met dwingendrechtelijke consumentenregels, prevaleert de wettelijke regeling.

Artikel 23. Betaling & incasso (consument)

  1. Termijn: Betaling dient te geschieden binnen 30 dagen na factuur- of leverdatum, tenzij anders overeengekomen.
  2. Verzuim: Betaal je niet binnen de betalingstermijn, dan ben je van rechtswege in verzuim en kan 321Media wettelijke rente en incassokosten volgens de wettelijke staffel in rekening brengen (minimaal € 40).
  3. Incassotraject: 321Media zal je eerst herinneren en een redelijke termijn bieden om alsnog te betalen, alvorens incassokosten te vorderen.

Artikel 24. Duurovereenkomst na eerste periode (consument)

  1. Opzegbaarheid: Na afloop van de initieel overeengekomen (vaste) periode kun je als consument maandelijks opzeggen met een opzegtermijn van één maand.
  2. Restitutie: Indien je vooruitbetaald hebt, ontvang je eventueel te veel betaalde bedragen pro rata terug, tenzij anders overeengekomen.

Artikel X. Gekko, NASA & andere ongekende bijwerkingen

  1. Gekko en proefdierexperimenten
    1. Bij 321Media voeren wij geen proefdierexperimenten uit, noch hebben wij ooit een gekko (of ander dier) onderworpen aan enig laboratorium- of ruimtevaartonderzoek.
    2. Onze gekko-mascotte is een reptiel en beslist geen amfibie
    3. T.Gekkko is door 321Media geadopteerd en behoud zich het alleenrecht voor het ouderlijk gezag uit te voeren incluis de bevoegdheid T.Gekko huisstijlarrest geven.
    4. Eventuele verwijzingen naar NASA-experimenten met onze gekko worden formeel ontkend. 321Media is op geen enkele manier betrokken bij kosmische uitbuiting van reptielen met uitzondering van de buitenaardse machinaties van ons brein.
    5. Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor vlekken veroorzaakt door T.Gekko door tegen muren en plafonds te lopen binnen jouw bedrijf teneinde innovatie – ontsproten vanuit dit nieuw perspectief – te bieden.
  1. Geen aansprakelijkheid voor success & fame
    1. 321Media streeft ernaar om jouw merk “van idee tot iconisch” te helpen ontwikkelen. Dit kan leiden tot spontane golfbewegingen van positiviteit, financiële voorspoed en/of plotselinge media-aandacht.
    2. Hoewel wij je graag zien uitgroeien tot een succesverhaal, sluiten wij iedere aansprakelijkheid uit voor eventuele levensveranderende positieve effecten op jouw mentale fitheid, financiële situatie of psychologische druk door de ‘fame’ die kan voortvloeien uit onze branding- en marketingdiensten.
    3. Met andere woorden: “With great (brand)power comes great responsibility.” Als je door onze diensten buitensporig succesvol of beroemd wordt, is dat helemaal jouw feestje—and we applaud you!

Slotbepaling

  1. Inwerkingtreding: Deze AV treden in werking op de bovengenoemde versiedatum.
  2. Actualisatie: 321Media kan deze AV periodiek actualiseren. Bij substantiële wijzigingen ontvang je een bericht.
  3. Restbepaling: Waar deze AV niet in voorzien, beslissen partijen in redelijkheid en billijkheid.

Aldus opgesteld door 321Media B.V.
Vragen over deze voorwaarden? Neem contact met ons op via info@321media.nl of 050 – 78 500 91 of klop gewoon eens aan.